| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Astra Coupé Z22SE -01
|
708 besök totalt |
|
Jag tror att jag har bestämt mig... Jag kör aldeles för lite med bilen för dess eget bästa... Har dessutom råkat köpa en astra till som jag har som bruksbil nu..
Mil: ca 17000 Ägare: Jag är agare 2 på bilen sedan ny Svensksåld Nyservad Nybesigtigad 2,5" Rostfritt avgas från kat. Egenbyggt kalluftsintag/öppet filter nerdraget bakom höger dimljus ger ett riktigt skönt insugsljud. Shortshifter medföljer, ej montered dock RedLine Växellådsolja. Öglor för 6-punkte bäste sitter i golv, sidor & hatthylla, bara att haka i bältet Slitzade skivor fram och bak, SBS Pro Touring. med högre kolhalt i skivorna. Klubbsportskivor kan man nog kalla dem. Pallar mer värme. Väghållningssats från M.A.D. riktigt skön väghållning ! huvlyftare Annan grill. Fälgar beroende på pris. Står på 16" vinterhjul nu, nästan nya. Kablage för Stereo draget. kolfiberdraperad motorkåpa, one of a cind, by berns. några pixlar i displayen har gett upp lite stenskott finns, framrutan är dock nyare än bilen, byttes innan jag köpte den. lite skavanker finns, den är faktiskt inte ny.... absolut inte skabig dock !! Buda på ! Mkt info finns i min projekttråd på OSC.
[/img] _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
|
upp !
55k med 19" med 2 däck från förra sesången och 2 däck som rullar minst en sesång till 16" dubbdäck, i prinsip nyskick, samma modell som 19" fast silvriga kan ta MC som delbetalning ! kom med förslag !! Nybesigtigad !! _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
![]() |
SÄLJES
|
708 besök totalt |