| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Väldigt bra videokamera (mini-dv)
|
1303 besök totalt |
|
Har nu bestämt mig för att sälja videokameran som jag köpte begagnad förra året och har använt endast en gång. Kameran är i nyskick! Det är väldigt kul att filma, men jag märkte under 2008 att jag valde stillbildskameran före videokameran varje gång jag skulle ut och vara lite kreativ
Perfekt för dig som vill filma lite banåka!
Det är en Sony DCR-PC120E (mini-dv) som har fått väldigt bra kritik, den har några år på nacken men jag måste säga att jag är imponerad över bildkvalitén! Jag har jämfört med lite nyare kameror på jobbet (fotobutik) och tycker faktiskt att denna kamera presterar bättre än de nya i jämförbar klass. Betydligt bättre. Länk till specifikationer Den kostade första ägaren en bit över 10 000 kr i inköp om jag inte minns fel, kartongen är uppeldad för länge sen men de övriga som följde med vid nyköp ska finnas kvar (dock i någon flyttkartong, men det ska jag kunna leta upp hoppas jag). Utöver det så finns det tillbehör såsom lampa/blixt, extra stort sony original-batteri och en vidvinkellins (0,45x). Bara tillbehören kostade över 4000 kr. Jag vill bli av med den snabbt så jag sätter det färdig-prutade priset på 3000 kr, först till kvarn! _________________ Mikael Åberg |
![]() |
SÄLJES
|
1303 besök totalt |