Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Brutal Porsche Alltså!!!
1544 besök totalt
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006

Trådstartare
Tjena var i ystad igår så man var ju bara tvungen och åka inom autoselect dom som bara säljer lyxbilar typ för er som inte vet! både jag och fassan tappade hakan när vi fick se denna brutala underbara banbil en porsche 993 gt1 vilket jag aldrig har sett i verkligheten så man var verkiligen upphetsad då man är sån bilnörd som jag och fassan är hehe snacka lite me en försäljare han fatta nog att vi inte riktigt var intresserade på att köpa den om man säger så utan mer att bara få veta lite mer om denna vackra vagnen

är kanske inte riktigt en porsche älskare men denna var brutal säger jag bara tyvärr hade vi ingen kamera med oss men kolla gärna in den på hemsidan där är bilder och lite historia

www.autoselect.se

Här sen Jul 2007

Här sen Jan 2006

Trådstartare
hmm inte en aning så insatt är jag inte men sjukt cool var den iaf synd man inte hade råd och dom körkunskaperna och licensen för att få prova köra den på bana

Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

959-an som de har går inte av för hackor heller, trots att det är en "komfortversion". Hmm, den till vardagsbil och GT1-an som banbil kanske?

Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Vad kostar den tro?

Ulrich

Här sen Jul 2007

När vi var på besök i k-skoga hörde jag siffran 1 miljon...euro

Här sen Dec 2002

Mats Thur skrev:
Vad kostar den tro?

Dom få strassenversion 993 gt1 som är till salu ligger runt 12-25 miljoner svenska pesetas. Dom som är uppbyggda för tävling ligger lite lägre i pris.

Brutal Porsche Alltså!!!
1544 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande