Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
834 besök totalt |
Brutal Corrado!
Det behövs nog inte ett hjärta som klappar för VW för att imponeras av detta... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grundmotorn är den 2.8l 24v VR6 som sitter i Golf V6 4-motion med mera. Hjulupphängningen e från en Porsche C4 ![]() |
||
om ja förstod honom rätt så hade ingen porsche ÅF han snackat med haft sånna drivaxlar i lager (nähä?)
Så de behövde beställa från Germanien och därför hade det tatt lite tid.. Men det verkar juh inte vara mycket av elektroniken som är inkopplat heller.. Men hittils finns det inte mycket att klaga på.. Förmodligen ett mycket billigt bygge ![]() |
||
Detta är absolut inget påhopp mot någon, men.... hur vore det om forumpoliserna Kling
![]() ![]() usch vad fånig jag känner mig nu ![]() förlåt min otroliga nojja... ![]() hälsningar FjantAnders... ![]() EDIT: tycker att det förekommit många bilbyggen i huvudforumet på senare tid... så det är därför jag klagar ![]() Usch vad man känner sig..... gubbig ![]() |
||
ok, jag läste på gtiklubben, det var därför jag kommenterade. Du har ju nästan ett lika fränt bygge. ![]() __________________________________ Leibel, den är nog byggd i staterna... _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
834 besök totalt |