| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fortis B42
|
5368 besök totalt |
|
En äkta Fortis B-42 med kvitto i från USA säljes Ny pris i sverige 22 000:- ca säljers för 10 000:-. affär kan görs hos urhandlare om man vill det. Kan tänka mig att byta emot M3 e30 delar
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
b42
Hej Evers Där finns box samt värderings intyg från Hukes i Malmö, klockan är en 9,5 på din 1-10 skall Jag skall titta på kvittot i från USA i kväll när jag kommer hem så kan jag säga exakt när den hämtades ut. Jag köpte klockan här hemma i sverige men första ägaren använde den inte utan var en del i en klocksamling Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Det är en skitjuste klocka. Hade det varit Flieger versionen hade den redan varit såld (till mig).
Men den blir inte mindre cool för att det är diver versionen. Väldigt mycket klocka för pengarna, och priset är helt rätt för det skicket!!!! mvh Klocksamlaren Fär alla som vill dreggla så mäklade vi en sådan här klocka förra veckan. Om ni undrar vad den kostar så svarar jag inte. Köp Björns klocka istället =)
PS. Sorry för trådkapningen. DS _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||
|
b42
Japp det är en kanon fin klocka men har en förmåga att köpa på mig för många
Har väl ett 20 tal klockor just nu
Men som sagt mannens smycke
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re:
om det är klockan på bilden, och i det skick som det verkar så gissar jag på ett pris på mellan 280-350k beroende på historia/dokumentation och köpare/säljare..
Jag ska fundera lite, känner att jag måste trösthandla nåt för jag saknar min Ice Bang som är nere i Schweiz på garanti rep.. Och det är ju alltid kul att utöka samlingen..
_________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
||
|
Nä men rackarns vad sugen man blev på att byta klocka
Sugen på att lägga en slant imellan på min Breitling Chrono Avenger M1 med titanlänk??
Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||
|
|
||
|
När det regnar manna från skyn har den fattige ingen sked...å så var det ju som sagt ingen Fleiger, för då...
Fortis är så rätt både vad det gäller design och i pris. Extra pluss för att så få vet och fattar vad det är och inte känner till märket. Rolex och Breitling är enbart för posörer.
|
||
|
Fortis B42
Hej Andreas Kan bara hålla med dig
Har en till väldigt fin klocka som ligger i den changern som du säger (rätt både vad det gäller design och i pris. Extra pluss för att så få vet och fattar vad det är och inte känner till märket) Nämligen en Sjöö & Sandström ORC UTC klocka exclusive digital arbets klocka med militärt urverk. Skulle kunna vara till Salu för 12 000:- ny ligger på 28 000:- Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
B42
Hej Christoffer Ledsen att jag missat men 7000 är för lite. Är inte i något penga behov utan snare så att jag inte får plats med alla mina klockor i klock skåpet längre
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re: B42
Men då köper man ju ett större skåp..
Så är ju problemet löst.. Mvh Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
||
|
jag tar det.. som jag också skrivit i PM..
PM'a ditt nummar så vi kan fixa detaljarne..
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
|
budgivning?? AARGH!! hadde inte sett att det står ca 10.000
men jooo.. får man... väl...
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
![]() |
SÄLJES
|
5368 besök totalt |