Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1818 besök totalt |
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Frågan är väl när om den kommer att visas på ESPN America som är kanalen man kan få via tex Canal Digital, som jag har.
Tv-guiden räcker inte så långt fram i tiden. Jag lär iaf hålla ögonen öppna för den vill man inte missa. om inte annat så får man väl ta och ladda ner den. _________________ Ola Starkman BMW 328 E46 banåkabil BMW 218d F22 bruksbil |
||||
För er som missade dokumentären så finns den nu som torrent på Racing Underground
![]() https://www.racing-underground.com/i _________________ Henrik Johannisson BMW 323i E30 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
||||
Man måste vara inbjuden för att kunna skapa ett konto ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
ooops ![]() Well, jag har en "invite" kvar. Är det någon som vill hänga på RacingUnderground (och uppföra sig där genom att främst respektera upload/download differensgränserna) så kan jag försöka skicka ut en inbjudan. _________________ Henrik Johannisson BMW 323i E30 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
||||
Truth in 24 finns gratis på iTunes Store, dock endast den amerikanska versionen (av iTunes Store alltså) så som jag har fattat det, så man måste ha ett amerikanska konto. Men det är inget svårt att ordna, tog bara några minuter. Vet dock inte hur bra kvalitet det är.
_________________ Viktor Svensson |
||||
Jag kan börja med att säga att jag har reggat mig på denna sida för att få tag på en invite till RU.
F1 och MotOGP sänd ju endast på Viasat och som fattig student så finns det inte på kartan att köpa kanaler, utan det är internet som jag får vända mig till för att kunna följa mitt största intresse. Så jag undrar om någon skulle kunna vara snäll göra ett undantag i sin policy och dela ut en invite till mig? Är skötsam och kan ge invite till andra sidor i utbyte. _________________ Stefan Carlsson |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1818 besök totalt |