| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Ringen 25-26 april
|
1, 2 >> 4580 besök totalt |
|
Re: 24-26 april
Mmmmm mmh, är så sugen. Kanske kör jag en Kinetic på Döttinger denna helg, lite svagt på bakhjulet. Så härligt, vi får se.. jag hoppas boka in mig snarast. Inget annat än Videobox, det är väl kutym 2009. Nåväl vi sätter standarden då
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
|
Då så, nu är vi bokade och klara. Jag Johan och Jon. Vi kommer ner lördag förmiddag och lämnar måndag förmiddag.
Vi ska ta något rekord, det ligger liksom lite i tiden. Vi vet dock inte om vi satsar fullt ut då vi inte trimmat klart bilen än. Men vi åker på svarta små runda Pirelli. Kanske blir det rekordförsök i baren eller nåt annat. Stenhåda dessa finnar i övrigt http://www.youtube.com/watch?v=3BECX
G på Johans loggin. _________________ Johan Bergin |
||||
|
Ha en superbra helg grabbar.
Hoppas alla bilar är klara för att smiskas. De sista 2 helgerna har varit en hel del folk på parkeringen, men ganska lite trafik på banan Man undrar om prisnivån smärtar....!? Se till att Herr Driftbox inte tar sovmorgon som vanligt
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
|
Re:
Det är ju lågkonjuktur vettu
Bara spaghetti carbonara nu för tiden ......
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
|
Re:
Nej, ganska lite folk faktiskt. Just nu ute och tar lite frisk luft. Har precis käkat en pizza Diavlo. Och lite löksoppa såklart. Och någon Bit... |
||||
|
Re:
Carbonara eller den där dyra schweinschteken, jag längtar till jordens knasigaste ställe
_________________ Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||
|
Re:
Man blir grymt avundsjuk!!!!
Ser fram emot tidsrapporter från M3-gänget
|
||||
|
Re:
Var är tiderna
|