Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1947 besök totalt |
|
||||||
Re:
Med en sorts avfart på långsträckan och en registrerad bricka i frontrutan borde det teoretisk funka. Men det var mest på skoj jag skrev det ![]() Tror att dom nya automaterna funkar så att man köper en bricka e.l som man håller inntil automaten i stället för att före inn et kort i den. Och att man bara kan fylla på antall önskade varv. Men det finns väl nogon här på Rejsa som redan har varit där i år som kan berätta? -Annars så vet jag det säkert om 3 veckor ![]() _________________ ![]() M3E30 2.5 291hk M3GT 295hk M535i E12 TURBO 550hk |
||||||
Re:
Ja på ringen skulle jag gilla den "bågen" Kanske skulle bli aningen för spännande vid påfarten för bilar som ska ut på banan när folk kommer i 250-300(+) på rakan, men ....... tanken är god, mycket god ![]() _________________ Stefan L Ringen sugen |
||||||
Re:
Kan bekräfta detta efter dagens besök. Man får numera ett plastkort isf pappersbiljetten tidigare. Dessvärre verkar kassaautomaten ha försvunnit oxå. _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||||||
Re:
Kortbetalning i Tyskland??? Det kommer väl 2020 eller nått ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||||
Re:
okej så hur betalar man? Tänker du på deras EC-karte? lite motsvarande våra electron-kort ![]() |
||||||
Re:
Jag köpte kortet i det vanliga båset brevid påfarten, betalade cash så jag vet inte vilka kort dom tar. Det såg ut som att dom hade byggt en manuell kassa där automaten satt men det var inte öppet. Synd, det var ju smidigt med automaten... _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1947 besök totalt |