Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Kadett C -79, 2dr sedan.
457 besök totalt
Cassius
Göteborg
Här sen Jan 2005

Trådstartare

Funderar på att avyttra en av mina 2 C Kadetter... De är en 79as 2dr sedan, framskärmarna är skrot mer eller mindre, sitter ihop men kräver mer tid och energi än vad som är lönt för att rädda, skärmkanter bak behöver bytas, dörrarna på bilen är dåliga i nederkant, men jag hade tänkt skicka med 2st betydligt finare! bara inte hunnit kasta om dom än, dom sitter på den andra Kadetten.

I övrigt har jag inte hittat någon rost på den förutom ett ytte pytte hål i ena hjulhuset bak. (Ska gå igenom den närmare nästa gång jag är hem) Inredning finns inte, undrehalvan av instrumentbrädan är tyvärr också borta... Ingen motor men låda till 1.2a medföljer om så önskas. Bilen är alltså inte komplett och körbar utan en rullande kaross egentligen! Golv till omega A (tanken var att svetsa in vxllåds tunneln på lämpligt ställe för att få fästen och plats för en omega låda med t ex XE framför) medföljer också. Alla lyktor och rutor är också med (framrutan är jag rätt säker på var hel!) Till färgen inte så vacker (stått under en björk ett par år så den är lite svärtad) Men till de hela taget ett bra objekt att bygga busbil ur!

Pris: 3000 eller bud. Den tar mest bara plats som de är nu så jag skulle gärna bli av med den (Ev kan 1 liter röd 2 komp billack medfölja om så önskas också + en del andra "bra att ha saker" såsom omega R25 låda om man vill åka med C20XE eller liknande)

Återkommer med bilder.

Nås enklast på 070-356 1917
JohanEriksson429@msn.com

Regards, Johan Eriksson.
Citera
SÄLJES
457 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande