Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1152 besök totalt |
Å den gröna Asconan gav ju inget habegär alls då.....
![]() En riktig 70-tals goding. Lite synd med de modernare 15" hjulen bara. 13" ATS eller gamla JP hade suttit som en smäck stilmässigt. Mne nu är ju Asconan klassad med 15" så. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
En kompis till mig fick sin Volvo 940 , en vanlig vinröd sedan sönderhoppad på parkeringen vid fd Park biografen på lördagseftermiddagen. Någon som sett något när ni var i stan så hör gärna av er till Polisen eller till mig så förmedlar jag infon vidare.
Det kan inte vara krya människor som hoppar på barnfamiljers vanliga bilar mitt på eftermiddagen.. > ![]() _________________ Bo Wihlborg |
||
Sådan här gör mig så förbannad. Så mycket meningslöst förstörande folk sysselsätter sig med. Bortskämda människor som inte kan hålla sig borta från andras ägodelar. Jag föreslår att återinföra floggning på allmän plats. _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1152 besök totalt |