Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
668 besök totalt |
Techno classica Essen
Eftersom Essen ligger 17 mil från Ringen så tänkte jag slå ett slag för denna eminenta mässa som jag besökte idag. Om ni som är på ringen denna vecka o helg men har en dags avbrott så kan jag varmt rekomendera denna. Detta är en oldtimer racecarmässa med mycket nya inslag. Mycket historisk racing, reservdelar och tillbehör. Till skillnad från Essen motor show så har de fyllt upp alla hallarna!!! De har även 2 parkeringar utomhus med bilar till salu bl a. De flesta bilarna på mässan är till salu, allt från Ferrari 512BB till Mercedes 300SL måsvinge. Även gamla rally/racingbilar från hela världen. både audi, mercedes o bmw ställer ut både nya allster samt en del gamla conceptbilar. Porschar; både gamla o nya är klart överrepresenterade ![]() _________________ Daniel Thunberg Ivner Hjälpmek Puppan Racing MINI Cooper S cab -14 VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien) |
_________________ Daniel Thunberg Ivner Hjälpmek Puppan Racing MINI Cooper S cab -14 VW Scirocco GTI 2,0 -83 Super Leicht(under ombyggnad någonstans i Belgien) |
![]() |
Nürburgring
![]() |
668 besök totalt |