Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1293 besök totalt |
RalliSportChallenge...
Var tvungen att installera RSC igen efter att jag hittat spelet i en låda, rätt kul att köra för nu märks skillnaden mellan dagens och gårdagens spel. RSC har skitdålig körkänsla men förr tyckte man att den var suverän. Ljudet är under all kritik men då tyckte man att turbobilarna var skithäftigt ljud från. Grafiken är väl det enda som är si så där jämfört med dagens grafik. Tror att avinstallation ligger nära till hands dock ![]() |
![]() ![]() Jag har nått annat Rally spel liggandes åxå, kommer inte ihåg vad det heter men dom snackade svenska har jag för mig, å sen så kunde man köra Saab v4 och Amason tror jag det var , det var ett bra spel innan tyckte jag men har inte kört det på många år nu ![]() _________________ Jimmy Bengtsson |
Ja det är inte värt väntetiden att installera det
![]() ![]() |
Rally Trophy heter det
![]() På den tiden RSC kom var det den bästa simulatorn, i dag är det rena arkadliret ![]() |
Rally Trophy. Ja det spelet , ja , det hade jag glömt bort , körde det en del på PS2 , retade mig på att man tappade dörrana när man hoppade och annat sådant . Egentligen iget dåligt spel men lite mer utveckligen hade varit bra . Däremot gillade jag Rally Masters tror jag det hette , tänk vad tiden går men det var faktiskt riktigt bra då. Visst var väghållnigen lite så och ljudet lite sådär men det var kul att spela .
_________________ Tommy Karlsson |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1293 besök totalt |