| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
PANIK!!! Hyra/Låna bredbandslambda i stockholmsområdet
|
1004 besök totalt |
|
omständigheterna har fördröjt bromsningen av Alfettan som jag och Igino skruvar på och nu ligger banpremiären 2:a maj lite i farosonen. Nybyggd motor med gammal bestyckning är inget jag vill köra på banan med. Jag skulle behöva få tag på en bredbandslambda (Både givare och instrument) för en kortare bestyckningssession under nästa vecka. Är det någon som kan tänka sig att hyra eller låna ut? _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||||
|
Re: PANIK!!! Hyra/Låna bredbandslambda i stockholmsområdet
om du kan komma upp till Uppsala på söndag eller imorgon f.m. kan du få låna min. Jag vill däremot vara närvararande då min senaste utlåning resulterade i att jag fick byta min AuxBox. Är bilen körbar? Mvh, Goran _________________ G o r a n A m c o f f |
||||
|
Vad har Marcus med det hela att göra?
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Nä det är pappan till en del av atmosfären jag syftar på, stavade fel bara. Far ozonen skall det vara alltså. _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||||
|
Tack för ett ditt generösa erbjudande! Hade sån tur att jag hade fest igår och en av polarna tog med sin en bredbandslambda! Vad är oddsen för det?! Tack som fan ändå! _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1004 besök totalt |