| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fiat Tipo Sedicivalvole (2,0 16V) 1992 - SÅLD
|
1955 besök totalt |
|
Besiktigad i går med tvåor på avgasvärden (katalysatorn är kass) och oljeläckage från motorn. Ombesiktning senast 27/5. Bra saker: Brembo Max skivor runt om Stålomspunna bromsslangar Skapligt nya ok bak Alla bromsrör i bakvagnen bytta Fräsch inredning Bara 9900 mil Går som ett spett! Sämre saker (rätt dåliga faktiskt): Katalysatorn kass (Christos på Autokinito har mätt den) Motorn läcker olja (vet inte varifrån men ganska högt upp) Treans växel kräver tillvänjning Utsidan är ganska normal för en sjutton år gammal bil. 5000:- utan coupéfälgarna med i princip nya dunlop sport, 8000:- med (dubbfria vinterdäck på orginalfälg ingår). /Anders Selmer (andersselmer@hotmail.com), tfn: 0738020222
_________________ --- Anders Selmer --- oo=v=oo --- |
||
|
oj. Tur att jag inte såg den i förra veckan innan jag gjort slut på alla pengar. För då hade min hustru blivit upprörd när jag släpat hem på en sån där.
|
||
|
Re:
Fin bil! Har för mig att det sitter en o-ring på fördelarens drivtapp som ska täta mot kamaxeln, enkelt att byta. (Hade jag bott på landet med fri P hade bilen varit såld) _________________ Tony Jonsson Har 63 cylindrar sist jag räknade... |
||
|
Re:
Fin bil! Har för mig att det sitter en o-ring på fördelarens drivtapp som ska täta mot kamaxeln, enkelt att byta. (Hade jag bott på landet med fri P hade bilen varit såld) _________________ Tony Jonsson Har 63 cylindrar sist jag räknade... |
||
![]() |
SÄLJES
|
1955 besök totalt |