Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 5083 besök totalt |
2009-05-10 Porsche CS Ring Knutstorp
Bilder från dagen hittar ni på: http://www.zoomphoto.se/motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Här kommer några av mina bilder. Finns även ett par bilder på www.arta.se.
Saknar du bilder på din bil så hör av dig så ska jag leta fram dem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Daniel Paulsson daniel@arta.se 0763472822 _________________ Daniel Paulsson BMW 330i |
||||||
Re:
I can witness it's ok ... O wait no picture of mine either ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||
Konstigt.... brukar ju få med de flesta som är på banan under den tiden jag är där. Är ni säkra på att ni körde på banan mellan 10:29 och 13:30?
![]() |
||||||
Re:
mm let me think where Fredrik's girl friend, her car and me were at that time ... haha sorry Anna and Fredrik ![]() Anna was in R2 so she was on the track 1st a 10.00 or so then c.a 14.00 after the race, nothing in between EDIT - Dan you didn't take any pictures the day before by any chance ? _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||
Re:
Tack Vincent för ditt stöd(?) ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||||
Re:
![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||
Re:
Sorry... det var bara 2 bilar på banan när jag var där dagen innan så jag tog en bild och körde hem igen...... |
||||||
_________________ Mats Ågren |
||||||
Tack Fredrik för att du lyckades ta en bild pa min bil (vit 911)... Och min förra (röd 944)... Och förr-förra (grön 911)
![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||||
Nu känner jag att jag också vill visa lite av mina bilder från söndagen.
Problemet är bara tiden..vet i fn var den tar vägen.. ![]() Jaja..här kommer ett smakprov. Återkommer med mer längre fram.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 5083 besök totalt |