Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Bältesfäste
2106 besök totalt
Micke A
Täby
Här sen Apr 2009
Inlägg: 75


Trådstartare
Jag har satt in en Sparcostol och behöver nu hitta en lösning för att kunna använda originalbältet. Fästet (där man sätter i och låser själva bältet), vet inte vad det kallas för.. sitter fast i originalstolen och den verkar vara svår att använda. Frågan är om det är någon som vet om det finns fäste/hållare från någon annan bil som passar?

Bilen är en E36 323Ti -99

Lite panik eftersom Mantorp är om 1 vecka!

_________________
Michael Antonsson
BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD!
Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil)
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Micke,

Ställ frågan i annan lämplig del av Rejsa då det är en allmän fråga, och inte en unik klubbrelaterad fråga, vilket vi försöker hålla oss till här enligt överenskommelse.
BMWSC-delen är för information om klubben eller information mellan klubb och medlemmar.
Du kan prova att ställa din fråga under "Skruva banåkabil".

Då kommer du säkert att få fler och snabbare svar också på din fråga

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Micke A
Täby
Här sen Apr 2009
Inlägg: 75


Trådstartare
Sorry Jag är inte så van med sådana här forum
Lovar att bättra mig...



Måns Ulveståhl skrev:
Micke,

Ställ frågan i annat lämplig del av Rejsa då det är en allmän fråga, och inte en unik klubbrelaterad fråga, vilket vi försöker hålla oss till här.
BMWSC-delen är för information om klubben eller information mellan klubb och medlemmar.

_________________
Michael Antonsson
BMW E36 323 Ti -99 (banräser) SÅLD!
Audi A4 Avant 2.0 TSQ -07 (bruksbil)
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 5538



Micke A skrev:
Sorry Jag är inte så van med sådana här forum
Lovar att bättra mig...


Ingen fara Micke.
Det blir lite svårt att hitta rätt då Rejsa inte är ett BMW-forum, och BMWSC sedan gammalt försöker använda sin lilla del för klubbinformation enbart.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=21884
Många BMW-ägare och/eller BMWSC-medlemmar vill kunna ställa specifika bilmärkes/modellrelaterade frågor, men för dessa finns det inte någon självklar plats på Rejsa.
I vissa fall framkallar även dessa BMW-frågor hjärtflimmer, och högt blodtryck bland övriga bilägare på Rejsa.
www.autopower.se är en källa av allmän BMW-information, men inte mycket att ha när man är intresserad av racing.
Vi jobbar dock med att försöka få till ett sådant forum för BMWSC/CS-medlemmar.

Du kan också PM:a tex Johan Sjöström eller Patrik Skoog din fråga då dessa herrar bör känna till din bilmodell mycket väl.

_________________
BMW MC-klubben
Citera
Allmänt banåkaforum
Bältesfäste
2106 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande