| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Enkel CD/bilstereo.
|
963 besök totalt |
|
Enkel CD köpes, ska kunna läsa brända skivor och helst Mp3 också. Är inte intresserad av några värsting prylar, priset ska var så låg som möjligt! Skriv vad du här att erbjuda här eller Pm:a.
Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
jvc mp3/ usb port, obetydligt använd
saknar strömkontakt. den fixar du på brl, köpt 070728 med 3 års drullegaranti, så nån månad drulle kvar. 500+ frakt länk: http://www.jvc.se/product.php?id=KD- _________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
Jag är än så länge intresserad men strömkontakten, har du en länk till den på BRL? Mvh Abbe. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
brl's hemsida är ju inte precis på topp. men går du in och frågar efter en så brukar dom ha på hyllan, alternativt en modellanpassad plug'n play. mer än så kan jag inte säga. kan ev, gå in på brl här och köpa en?
_________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
om du har lust kolla vad den kostar, tyvärr finns inte BRL här i stan längre. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
Re:
Jo jag vet, jag var in på Jula nyss och där får man "Denver" för samma pengar där. Men USP utag lockar och det får jag inte får det pengarna för en ny. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
var in till brl nyss, kollade på strömkontakter, kostade runt 200:- så frågar jag vad jag ska ha till min stereo, då räcker han fram en ( 16pin) strömkontakt för 500:-
men här finns en för 300:- : http://www.brc.se/sortiment/artikel.
_________________ A l e x l i n d a h l |
||
|
Re:
ofan! Då får jag tacka får att du tog dig tid att kolla upp detta, jag avstår från köp då med frakt och allt blir priset för nära en ny stereo! Som sagt, tack ändå! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
![]() |
SÄLJES
|
963 besök totalt |