Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (1140 totalt) |
Mycket trafik på ringen kring pingst?
Hej, som topicen lyder undrar jag ifall någon har erfarenheter från pingsthelgen om hur mycket trafik det brukar vara på banan? Ses eventuellt på grüne hülle ifall någon mer ska ner! Mvh Gustav _________________ Gustav Berggren |
||||
Re: Mycket trafik på ringen kring pingst?
Det är säkert 200000 pers och tittar på http://adac.24h-rennen.de _________________ Per Lindberg |
||||
och väldigt många snabba bilar ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Det tror jag kanske inte eftersom 24h är nu till helgen och pingst är helgen därefter.... _________________ Gustav Berggren |
||||
Är det helg och bra väder så är det bara att räkna med mycket trafik, oavsett vilken helg det är... Bara att hoppas att det inte blir för mycket avstängningar. Dessa jävla hojåkare - kan dom inte begå självmord någon annanstans ![]() ![]() _________________ Mats Ericsson M3 CSL (parkerad i Adenååå) |
||||
![]() ![]() ![]() |
||||
Ja det är nog sant.. förra året hittade jag någon heldag under vanlig veckodag som var prefekt! Men det verkar vara ont om dom iår ![]() _________________ Gustav Berggren |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1 besök senaste veckan (1140 totalt) |