Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5019 besök totalt |
24 timmars 2009!!
Här är startlistan till årets tävling! ![]() http://adac.24h-rennen.de/uploads/me _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Intressant med Gazoo Racing som kör med Lexus LF-A, 3 bilar och nästan uteslutande japaner som kör!
![]() ![]() |
||||
Alla svenskar:
32 - Levin Racing med 996 RSR (4 svenskar) tävlar i SP7 33 - Porsche Center Borås (3 svenskar) med 996 GT3 Cup, tävlar i SP7 118 - Volkswagen Motorsport (Jimmy Johansson) i VW Scirocco, tävlar i SP3T 124 - Mühlner Motorsport SPRL (Ulf Karlsson) i 997 Cup S, tävlar i SP7 139 - Motorsport Arena oschlersleben (Lars Stugemo) i 320d E90, tävlar i D1T 174 - Allan Runnegard, E36 M3GT, tävlar i V5 Jag saknar Göransson ![]() ![]() |
||||
Nordmennene:
77 - Motorsport Arena oschersleben med BMW Z4 M Coupé (Stian Sorlie) i SP 6 88 - Moller Bil Motorsport med Audi TT (Atle Guldbrandsen og Håkon Schjærin) i SP 3T 110 - Bjarne Nordal, Inge Mauseth, Bjorn Vidar Brynhildsen og Jostein Hostad med Peugeot 206 i SP 3 137 - GRC Racing (Harald Nordeng) med BMW 120d i D1 T 140 - Motorsport Arena oschersleben (Anders Buchardt og Nils Tronrud) med BMW 320d i D1 T 191 - ola Setsaas, Jorgen Pettersen og Mikjel Svae med Honda Civic Type-R i N 2 ![]() _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() Startnummer 100 "Team Abt Sportsline" Audi R8 LSM, tävlar i SP 9 GT3 ![]() Misstänker att RG hellre kört 24h än STCC dock.... ![]() ![]() |
||||
Ja det är lätt o missa
![]() Nja jag vet inte jag.. STCC är ju ett mästerskap med allt vad det innebär men visst, hade man fått räkna bort en tävling så hade säkert 24hrs varit roligare ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
Jag har för mig att jag läste att om han skulle köra 24-t så skulle det vara i en bil med segerchans, men någon sådan styrning fanns inte ledig. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
Den tyske TV kanalen DSF sender 16 timer fra lopet også skal det være live stream fra hele lopet på www.24h-rennen.de ![]() _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||
Re:
Tack! ![]() _________________ Henrik Amcoff |
||||
Re:
Kul! ![]() ![]() |
||||
Re:
Radio Le Mans sände streaming förra året, och skall sända detta året också enligt deras hemsida www.radiolemans.com. Dock står det bara att man kan lyssna, men det var som sagt video förra året. Jeeeezus vad jag är sugen på att vara på plats och titta! ![]() |
||||
Re:
Tyska biltidningen Sport Auto sänder: http://www.sportauto-online.de/24h-r _________________ Mattias Hofvendahl |
||||
Re:
Vet du vilket startnr? _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||
Re:
92 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5019 besök totalt |