| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Svarv och fräsjobb, insug+trattar
|
3904 besök totalt |
|
Hej Jag behöver svarv/fräs hjälp till ett projekt. 6st insug och 6st trattar enligt ritningar Någon som är intresserad, mejla eller ring pris! Anders, 0709-770152 Material: Lämpligt svarvbart aluminium, utgångsmaterial diameter 90mm- vikt ca 1,8kg/st 3D CAD-fil i lämpligt format finns om det underlättar programmering.
_________________ Anders Olsson |
||
|
Vet inte om jag är dum efter all ritningslära och caddningar men det ser ut som du missat ett par mått på nedre delen till flänsen, Tex diam på den undre och höjden på nedre flänsen kontra översta flänsen med bultförbandet OCH specifiera om nedre flänsen ska vara rund till formen eller om den ska vara kantig som bilden visar?
Såg i efterhand måttet 10 så det fanns men skulle uppskattas kan jag tro om det finns en tydligare beskrivning av just flänsen den undre hur den ska vara Dra iväg ett mail på: mail@fvk-engineering.com så kan vi kika på det. Mvh Du bor i malmö, Hör av dig till rotaryperformance och tala med Jörgen han bör ju kunna lösa det åt dig och han finns i krokarna. annars maila på ovan adress så kollar vi på det. _________________ Klaus Schöps. |
||
|
Re:
Hej Dennis, bra du har koll på mig!
Vi får väl se om jag får tag i delar, då skall jag uppdatera min bil och tråd
_________________ Anders Olsson |
||
|
Kan kan tipsa om Danne, http://www.fraesarn.se/ . Han har hjälpt mig med några grejer och jag är grymt nöjd med resultat och service.
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
![]() |
SÄLJES
|
3904 besök totalt |