Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2334 besök totalt |
Jag vill ha en sådan Opel.......undrar vad dom kostar nu när DTM ska ha 4-dörrars bilar....
![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
När jag ser en sådan här bild, så ger den mig kalla kårar efter ryggen.
![]() Vet inte vad det är som framkallar dom men att se en stor amerikanare i ett fartfyllt ögonblick är något speciellt. ![]() ![]() om det är det att man vet att det kräver sin man att framföra ett sådant ekipage i hög fart. ![]() Men nu trampar jag säkert på en öm tå någonstans. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Har jag fel, Lennart, eller är det en likadan bil som blir försöker köra över killen med det rutiga tygstycket?
![]() ![]() |
||
Det kanske är smart att öppna upp tråden INNAN man ställer frågan.... Då kan man få reda på prylar, som t e x att det är en Mustang även på den bilden. Hade det inte varit ett annat startnummer så kunde det vara samma bil. Nästan iaf.
![]() |
||
![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag har nog inte samma känsla för det som du, men i somras stod jag flaggvakt på Knutan på SSM (Svenskt Sportvagnsmeeting). Stod precis i utgången från startkurvan där det laddas på friskt över ett svagt kombinarat krön/kurva ner mot svackan. Pekka Nyströms (??) Corvette på med en motor på som ryktet angav 600 hk som passerade på nästan fullt spett på ca 4 meters avstånd var rätt speciellt ![]() _________________ Pär Hylander |
||
Ja den är grymm. Vi pratade med Pekka i somras........och effektsiffran är en produkt av Pekkas ödmjukhet.......den är kraftigt i underkant..... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Jag har en som är hyffsat fartig
men den e inte på en tävlingsbil utan på en gatbil. Lägg märke till den sköna färgen på bromsskivorna fram. ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: Som inte syntes nå vidare när man har dragit ner bilden ![]() ska se om jag kan klippa ut bara den delen eheh _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2334 besök totalt |