| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: VW Golf Variant V5-00
|
463 besök totalt |
|
Dags för bil byte då jag ej är i behov av kombi längre. En bil som går kanon och är i ett fantastiskt skick om man ser till milen. Jag är 3 ägaren förutom bil firmor, dom första 15000milen är långpendlar mil. Bilen är som synes röd och har alltid fått sig en recond varje höst sen ny. Den har i skrivande stund gått 17.500mil och går klanderfritt. Fälgarna är 16 tum och ny lackade innan jag la på dom nya sommar däcken i våras. 15 tums 5 ekrad Borbet fälg med vinterdäck som klarar en vinter till. Utrustningspaket: Highline ACC/Climatronic Sportratt (läder) Växelspak i läder Airbags: förare, passagerare, sido Elspeglar Elfönsterhissar, fram & bak Mittarmstöd fram Stolsvärme fram Servostyrning Yttertemperaturmätare Mugghållare Ställbar ratt Rails Cdradio, 6 högtalare Tonade rutor Insyns skydd i bagaget Har även en sänksatts som följer bilen. Fullstämplad servicebok Svensksåld Svara på frågor och har fler bilder som jag kan skicka. Är inte intresserad av några byten men OM du har en Golf mk1 lr mk2 GTI i fint skick så visst DÅ kan vi snacka! Tar även seriösa bud! Pris:50000:- lr ett seriöst bud! Jag finns på mail rolfssonjon@johndeere.com lr 070-3913211 _________________ Jon Rolfsson |
![]() |
SÄLJES
|
463 besök totalt |