| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Önskas hyra: Garageplats i Linköping (sydvästra)
|
8 besök senaste veckan (5069 totalt) |
|
Hej! Jag börjar inse att om jag ska ha tid för min Alfa så måste den få flytta närmare bostaden. Alltså: Jag söker en garage/mek-plats i trakterna kring Vikingstad / Malmslätt / Mantorp / Nykil (dvs sydväst om Linköping). Önskelista (ej krav) enligt följande: - Varmgarage - Plats att meka, ev även laga lite rost - El-uttag - Vatten tillgängligt - Toalett/fika-hörna Slå gärna en pling till mig på mobilen: 070-551 63 02 (Lämna gärna ett meddelande om jag inte svarar! =) Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Kristian:
Ska kolla med honom, tackar! Cykelavstånd är inte nödvändigt, Malmslätt eller Mantorp funkar också. Det är mer rätt sida om stan som jag är ute efter. Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Tyvärr har jag inte nån kontakt till nån av ställena även om jag tror jag vet var båda finna. Får forska i det där.
Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Re:
Vrål-uppning... Jönkes: Platser finns (säger ryktet) dock är 1000-1500kr per plats /månad + el/uppvärmning lite i häftigaste laget. Gällstad-Lundby: Fullt enligt lokala ryktet... Letar fortfarande! Nästa sommar är jag utan garage om inget händer...
/Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
|
8 besök senaste veckan (5069 totalt) |