| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Komplett TURBO kit till S14 (BMW E30 M3) SÅLT
|
2339 besök totalt |
|
M3Jonas tidigare uppsättning. Har legat på hyllan sen förra året. Jag har inte använt det. Och det gick inte många mil vad jag vet innan Jonas började bygga värre ändå. Det som ingår: Smidda JE kolvar för 94mm borr och 8,5:1 i komp. Precision SC61 turbo (AR .63) Nedåtbyggt grenrör Tial 44mm WG Downpipe med fläns mot orginalsystem. 600x300x75 IC med 50mm PPF dump isvetsad, allt gjort för att passa fint i E30 fronten. Alla tryckrör och slangar som behövs. Motorfäste på högersidan. Pris: 20000kr. Telefon: 0240-20200 _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Går ju säkert att köpa vissa delar om man vill det. Utan kolvar, eller utan turbon t.ex. ... _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Tjena Peter, nu har jag pallrat mig hem från Holland också
Lite bilder på grejjerna, som finns kvar. Har inga värre stakar tyvärr. Det som sitter på två av rören är bara påloppade muttrar för att hålla en plåt som döljer grenrör och turbo när det är installerat. Sitter fjäder i WGn för 1 bar grundtryck och den lösa (i kolvlådan på bilden) är för 0,75 bar. Motorfästet är gjort för att köra med volvo valp kudde på den sidan. Billigare och hårdare än orginal. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
|
Re:
Ska du sälja dessa fälgar? Jag kan vara intresserad. Bilder mer info pris? Mvh _________________ Behnam Tayebi 0707-321206 |
||
|
Skulle nog kunna acceptera de fälgarna som delbetalning. Undrar också då om bilder och vad du tycker lämplig mellanskillnad skulle vara?
Jag är inte direkt på jakt efter ett set så B.T får gärna ha första tjing. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2339 besök totalt |