Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
633 besök totalt |
Inte trodde man att en bil som bara har 130 hk kunde vara så rolig. Men det har nog att göra med att den bara vägde 420kg och att man satt ett par cm från asfalten.
![]() ![]() ![]() Inte mycket till komfort och plats i den här bilen men körkänslan var riktigt bra. Riktigt trevligt med sekventiell låda som jag aldrig provat tidigare då. ![]() ![]() ![]() Ariel Atom är en riktigt häftig bil och den verkade gå rätt bra när den var ute och körde. ![]() Skulle inte vara helt fel att ha dessa 3 bilar i garaget. En vardagsbil, en pickis när man inte vill skita ner mercan med blomjord och en bil för söndagsturen och banan. ![]() ![]() ![]() ![]() Sen kom det lite regn, onekligen lite halt att köra runt banan då och med ganska begränsat rattutslag gällde de vara snabb med ratten när baken gick ut. Jag lyckades hålla mig på det svarta men några andra snurrade. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sen var det slut på det roliga när man precis började bli bekväm med bilen och hitta rätt spår runt banan. _________________ Thomas Tegbäck |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
633 besök totalt |