Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:CIH 2.2+ 5 vlx getrag komplett!
903 besök totalt
Edvard_A
Göteborg/Linköping
Här sen Nov 2008

Trådstartare

Pga avklarad besiktning idag ska besiktningsmotorn säljas!

Är en cih 2.2 elektronisk insprutning med femväxlad getrag 240 låda bakom. Suttit i en Rekord -86 från början och har enligt uppgift gått 13000 mil. Det är dock en uppgift som jag inte är säker på, fick det milantalet av killen jag köpte den av.

Mycket trevlig maskin, sitter ihop med koppling och låda i dagsläget i bil. Provkörning kan vara möjlig.

Går helt som den ska, bra krut! Inga missljud vad jag vet i motor, koppling eller låda.

Rekomenderas att man byter packningar i spisen dock, ganska torra efter alla år. I det närmaste oskruvad enligt uppgift.

Kringutrustning som elboxar, kabelstam, generator, startmotor, insug, grenrör mm skickas med!

Passar närmast bolt on i ascona, manta a och b. Lite pyssel som en smäck i kadett b/c också!

Demonteras under mån-ons v33 (nästa vecka). Ligger därefter på pall och lyfthjälp finnes (traktor).

Pris bud på motor, låda eller helst som ett paket tillsammans! Lådan kan ev skickas, dock en motor. Finns en mil utanför Linköping i östergötland.

doppel_3@hotmail.com

0708-925162

Eller pm

Göteborg/Linköping
Här sen Nov 2008

Trådstartare

Kan skicka fler bilder vid intresse! Bara höra av er vid ev frågor eller bud, ska bort!

Edvard,
0708-925162

903 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande