Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2560 besök totalt |
|
||||
Hmm är inte det där till en diff från en Alpina?
Har för mig att dom ser ut sådär. Vilken Alpina det är har jag ingen aning om. Vet bara att dom är snuskigt dyra. ![]() Bild på en diff till en äldre Alpina. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
||||
Det ser ut som en Alpina kåpa till en 188 klump med ett hemmagjort fäste för att passa E36. Men tycker den ser väldigt klen ut, skulle nog vrida sönder den där på en gång.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jo, i grunden. Med omgjort fäste som Niklas skrev. Den som Franzén länkar till är hur den ser ut normalt. 2100:- på BMW, iaf när jag köpte till förra E30 M3an. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Ja ok, då är jag med. ![]() Lite som att jag skulle ta ett kort på min volvomotor med nya motorfästen till e30 och fråga vilken bilmodell den är till. ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
Näää, den gick iof av på min blåe Malmby för några år sen (efter lite extraordinär misshandel av infästningen) men jag köpte en original för 170 spänn o har varit nöjd med det sen dess. --------------- Men svaret är... ääährrmmm, att det är ett... äsch, hur kan jag lägga ut en bild och sen inte komma ihåg exakt vad han sa om bitarna ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Det är väl självklart att man ska visa upp "porriga" delar oavsett till vilken bil den ska/har sutti i.
![]() Gissningsleken behöver vi väl inte ta på så blodigt allvar ? Har någon fler roliga delar ?????? ![]() _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2560 besök totalt |