Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1480 besök totalt |
gamla loggan
Någon som sitter på den gamla loggan till ringen? Den "runda" med grönt i och texten Nürburg-ring Jag behöver den i hyffsat högupplöst format, inte för ett väggfoto eller så men iallafall typ A3 eller dylikt. Loggan är denna alltså: https://www.nuerburgring-shop.com/co _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Denna har jag som klistermärke i c:a 10x15cm som jag skulle kunna scanna in. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Re:
Låter högintressant, dra gärna på lite med DPI:n :-) så blir jag glad ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() Har ett projekt som går av stapeln inte nu till helgen men nästa, vad tror du om möjligheterna att få ihop detta innan dess? Tack på förhand oavsett vilket! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jag var tvungen att titta mer än en gång för att se skillnaden. När jag väl såg den så var det ju ganska uppenbart. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Johan, jag har kanske en sådan där grön logga du letar efter. Skall se om jag hittar en sådan i garaget och då tar jag med den till Mantorp.
![]() Jag vill inte bli av med den så du får skicka tillbaka den när du är klar med den. ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1480 besök totalt |