| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Toyota Aygo Blue 5D
|
1 besök senaste veckan (2025 totalt) |
|
Toyota Aygo Blue 5D
Hej!
Nu ska jag sälja pärlan! Bilen är en Toyota Aygo som beställdes i augusti 07 och levererades den 11:edecember. Jag ville ha massor av utrustning så det blev en aygo blue. Vilket innebär blå lack (väldigt snygg färg),blå inredningsdetaljer och bluetooth-handsfree (praktiskt!) Sen på detta valde jag designpaketet. Dimljus och lättmetallfälgar. Beställde även stänkskydd. Beställde även till TTE-takvinge, bakre kjol och sportljuddämpare. Den låter riktigt skönt, påminner om porsches boxersexa =D Så utrustningslistan ser ut såhär: 5 dörrar+paket bluepack designpaket AC Elhissar bluetooth handsfree blåa inredningsdetaljer baslåda dimljus lättmetallfälgar stänkskydd takvinge bakre kjol sportljuddämpare Sen har jag gjort lite saker med bilen själv såklart =) monterat 4st extraljus Lagt solfilm på de tre bakre rutorna Monterat en vindrutestreamer. Väldigt snyggt gjort! Lackbehandlat bilen monterat K&N-panelfilter (Sportluftfilter som sitter där det ordinareluftfiltret sitter) Satt dit Bosch Platina Motorsport tändstift (riktigt fina tändstift!) Ersatte beläggen fram med EBC GreenStuff (bättre bromsar) Snickrat ihop ett sportsystem. (Avkapad Mc-ljuddämpare) Inte snyggt, men den låter riktigt gött! org, sitter på nu. Satt dit sony xplode högtalare fram. Flatblade torkarblad fram (helt platt, ser lite annorlunda ut. Men snyggare blev det) Har alltid använt MCR i oljan. Läs mer på http://www.x1r.com Eftermonterat handsfackslucka. Något som enl. mig skulle suttit där från fabrik. Medföljer en spoiler fram till den, men den är inte färdig då man måste plasta upp den lite vid dimljusen och sen lacka.Den har rullat 4500mil välservade mil. Servad av mig, jag jobbar som bilmekaniker Sommar och vinterdäck följer med. Pris: 85000 kronor Mvh Peter Lundman PS. Hoppas det var ok att lägga ut bilen här, är ju igen racebil direkt
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
![]() |
SÄLJES
Toyota Aygo Blue 5D
|
1 besök senaste veckan (2025 totalt) |