| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
sierra cosworth 4x4 utan motor
|
734 besök totalt |
|
sierra cosworth 4x4 91 säljer min sierra utan motor karossen ganska ny lackad så ingen rost i karossen ser helt okej ut den rost som finns är i kardan tunnelen ca 10x10cm och vänster bak balk den behöver bytas helt ny finns . sitter "bultad" bur i bilen från tg kvitto på 10,000 på den fjäderbenstag bak i alu från tg kvitto på 2000. inredningen är komplett utom baksäte pga buren och dörrsidorna sitter en justerbar framvagn på den gaz coilover från tg kvitto på ca 9000 dubbelljus också köpta på tg kvitto på ca 4000 17" alufälgar med bra däck stålomspunna bromsslangar från tg kvitto 1000 det som fattas på bilen är en motor och lite el i motorrummet då jag kört med autronic men de mesta finns sidan om L8 databox med något okänt "420"hk chip i och en b&w låda som låter lite på 4an går o köra med men vill nog ha en liten översyn sen följer de med lite mätare som autometet olje tryck greddy avgastemp har säkert lite annat som ligger ivägen också har även ett moongose 3" avgassystem som kan följa med för en billig peng tänkte mig 26000för allt _________________ Tobias andersson |
![]() |
SÄLJES
|
734 besök totalt |