| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Extrema slutsteg, 5,25" midbasar, diskanter & Momo bälteskud
|
2046 besök totalt |
|
Extrema slutsteg, 5,25" midbasar, diskanter & Momo
Audio Art 100,2 XE extremt kraftigt slutsteg. Ett välkänt slutsteg som driver vad som helst. Har "på pappret" endast 2x50W i 4 ohm men går att brygga ner till 0,5 ohm. Levererar sjukt mycket effekt och strömsstark som få. Detta är ett av de värsta steg som finns. Har innehaft världsrekord i DBdrag. Detta slutsteget är ombyggt för att köra bryggat och utan inbyggt delningsfilter men det medföljer två filterenheter för den som väldigt enkelt vill bygga tillbaka till tvåkanal. Tyvärr är det ett MDS plakat på slutsteget. Nypris 10,000kr Mitt nersatta pris: 2000kr
Audio Art Slimline 5,25" middbasar/mellanregister Låter riktigt bra och har skyhög dynamik. Har litet inbyggnadsdjup. Klarar av svår och dynamisk musik med bravur och passar perfekt i slutet 0,5L. En riktig klassiker! 400 kr paret (jag har två stycken)
Ni når mig på c_blue66 (a) hotmail.com eller 0739866624 mellan kl 11 och 21 varje dag. Hinner jag inte svara så kan ni skicka mig Erat nummer så ringer jag upp Er så snart jag har möjlighet. Jag kan skicka sakerna men då gäller förskottsbetalning och köparen betalar frakten. Pris/utgångsbud: Se lista Plats/närmaste stad: Norra Sthlm _________________ Christian Lange 458 |
|
Scanspeak diskant
D2904/600001 i begagnat skick. Har bara en men dessa säljs fortfarande på HifiKit. Låter fruktansvärt fruktansvärt bra och är väldigt nätt i storleken. Nyspris idag 2020:-/st. 400 kr (jag har bara en)
MDS diskanter med Mylrar/titan dome. Medföljer tre olika sett med hållare. 200 kr.
MOMo Corse bältestrycksutjämnare SÅLDA! _________________ Christian Lange 458 |
![]() |
SÄLJES
Extrema slutsteg, 5,25" midbasar, diskanter & Momo bälteskud
|
2046 besök totalt |