| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Skydda skärmkanter med plast ?
|
3 besök senaste veckan (3526 totalt) |
|
Detta har säkert disskuterats tidigare, men jag hittar inte nåt med sök..... Är på G att köpa mig en "finbil" och vill ha tips på transparant självhäftande plast att lägga på skärmkanter för att skydda mot blästring av skärmkanter osv. Nåt som både sitter kvar och inte ser "ugly" ut
/S _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
|
Jag tror det är motsvarande 3M 8672:
http://multimedia.3m.com/mws/mediawe Tejpen finns även i tjockare kvalite, fast med annat art.nr _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
|
Tack för tipset !
Får leta upp nån som säljer detta ! Hämtade min nya gubbräser ikväll, en rejält välvårdad BMW 330i -01, och vill ju inte sabba skärmkanterna med grussprut på sandade vintervägar
/S _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
|
Intressant! Håller det där för direkta vinkelräta stenskott? (Bakskärmar på Seven...
)
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
![]() |
Skruva banåkabil
|
3 besök senaste veckan (3526 totalt) |