| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Halvklar, rostfri, Imolaröd BMW E30.
|
973 besök totalt |
|
Detta tar emot men kanske är det enda rätta. Jag har ingen ekonomi att slutföra det jag en gång ville. Till rätt pris är allt till salu, som det så fint heter. ODS198 är regnr, BMW 320 i papprena. 100% rostfri (då menar jag det). Lackad i Imolaröd II efter konstens alla regler. Ingen garagelack eller något annat halvdant utan så seriöst gjort som det går. En dörr är skadad men en olackad dörr medföljer med färg till den. Coilovers fram, Bilstein-dämpare runt om, E36 styrväxel, tonade bakrutor, div. mätare, org bromsar med nya skivor osv. Finns mycket småsaker kvar att göra så det är karossen med div. delar runt om jag säljer, inget färdigt rullande chassi. Ingen motor eller låda, org bakvagn med skivor och obromsad diff. Bilen är rullande med styrning. Mer info fås per TELEFON. Det finns mängder med bilder i min projekttråd här på forumet. De som är intresserade och förstår hur utbudet på liknande karosser/bilar samt värdet på den (kolla gärna upp vad en ordentlig hel-lack kostar tex), kan höra av sig. Priset är 25-30.000kr beroende på vad som ska medfölja. 0735-367057. 14-02 på vardagar, dygnet runt fre-sön. Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
![]() |
SÄLJES
|
973 besök totalt |