Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1584 besök totalt |
Error på bilder?
Varför blir det bara en blinkande Error-text på mina bilder som jag lagt in? Jävla Magnus ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Exactemente. Om någon (inte nödvändigtvis en själv alltså) laddar upp bilder hit till rejsa och sen försöker visa dem på någon annan websida så blir bilderna istället en blinkande errortext (för att man inte ska käka upp bandbredd från rejsa för att visa bilderna i andra forum osv.) Har man då råkat gå till den här andra websidan och fått se de blinkande errortexterna så kommer de ligga kvar i webbrowserns cache även när man försöker titta på bilderna här på rejsa. Så töm cachen (och ge upp försöket att titta på bilderna i andra forum)
Vaaaaaaaaar har du varit Bisting? Försöker du visa upp nåt på ett knyppla-o-virka-forum? Min-häst-forum? Plocka-svamp-forum? ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Nu tänker jag gå och gråta en stund.
Ni är bara elaka mot ett stackars jon som inte fattar bättre ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Re:
om du inte kommenterar mina datorkunskaper, så ska jag inte kommentera dina mekarkunskaper ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1584 besök totalt |