| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Saab 9-3 Viggen -99
|
880 besök totalt |
|
Saab 9-3 Viggen -99 En svensksåld Viggen i gott skick! Uttagen 2000224, 4 brukare inklusive mig. Skatt o bes Ua 18000mil Inte vinterkörd av mig eller av tidigare ägare de senaste åren. Lightningblue Blå/svart skinninredning Elstolar Stolsvärme Acc, genomgången och fullt fungerande. (magnetkoppling samt kompressor utbytt vid separata tillfällen) Färddator Farthållare Stolsvärme Larm Stora stereon, As3 Textilmattor Ickerökar pkt. 17" Viggen med nya däck. .och allt det andra som gör en äkta viggen till vad det är. Inte 100% original men smakfullt förfinad. Motor helt renoverad, borrad och smidda kolvar. Även turbon byttes i samband med detta. Steg 3 programvara 3" rör från turbo och katalysator, 2,5" efter det -Ferrita rostfritt. Sportluftfilter Tryckrör i aluminium grövre "sugrör" motorhöjningskit Steg 3 programvara ca 280hk/450nm Powerflex bussningar i framvagnen Styrväxelklämma Subframestag Eibach sänkningsfjädrar. Påkostad, det inte har snålats på service och underhåll. Dessutom en väldigt trevlig bil, både effektmässigt samt ekonomiskt då försäkring och förbrukning är väldigt låga sett i jämförelse med konkurrerande bilar i pris/effektsegmentet. Egentligen skulle jag ha haft kvar den, men den står mer än den borde redan nu, då jobb hus och andra bilar tar upp en stor del av tiden. Vinterpris 69000:- Kan uppfattas som lågt sett till vad som begärs för andra bilar är på blocket. Men jag annonserar inte för att testa markanden, Jag gör det för att sälja! Kom och kika, tror inte att du blir besviken. Önskar pm/mail som första kontakt Mvh Staffan Alpinaracing@hotmail.com _________________ Staffan Swahn |
![]() |
SÄLJES
|
880 besök totalt |