Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4486 besök totalt |
S: BMW 318is
Pga dalande intresse funderar jag på att försöka sälja min IS av -90 årsmod. Byggd för ban åka. 2st sparco evo stolar,sparco mocca ratt,sparco fyrpunkts bälte, hydraulisk handbroms, ämne för båge finns. ombyggd till coilovers fram med avo justerbara dämpare,justerbara topplagringar, 280mm skivor+4kolvsok, 21mm krängare. Millway delrin bussningar överallt, justerbar bakvagn samt avo coilovers, stålomspunna broms slangar. Lamelldiffad 188 klump med 3:73 utväxl E36:ans styrväxel med servo. 8x17" vita compomotive mo fälgar med 2st nya sam 2st bra däck. Mim 7x15 med bra R-däck. alla slitdelar är nya. Nyss topp renoverad/ny vattenpump osv... Kul bil som går bra & är fräsch i karossen. Ring gärna för mer info 0707-418610 pris: 58000 ev byte något mer vardagsaktigt i samma prisklass _________________ Peter Björk |
Hur mkt behöver göras för att få den i racetrim och kunna köra i BMW Cup?
Kan du skicka några bilder till mig? fstahlgr@hotmail.com _________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4486 besök totalt |