| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Kurs i Svetsning, Linköping/Östergötland?
|
1354 besök totalt |
|
Kanske alla på rejsa redan kan svetsa, men inte jag hehe
Har en kompis som bor i England nu som har tagit kvällskurs några månader, verkar riktigt bra. Jag undrade, finns nåt liknande i Sverige? Nån som har nån erfaranhet eller information? Tack!
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Detta är jag också intresserad av, Mig kan jag redan hantera men är intresserad av att kunna svetsa Tig då jag har nyss skaffat mig en sådan apparat. Hör gärna av dig om du hittar nått som ligger under kvällstid.
Mvh _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Re:
Tack för svar det kanske få bli nån youtube utbilding till slut, kanske bara köpa apparat o testa
Jag har skickat iväg några mail nu, men jag tror att dom flesta kurser kommer vara under dagtid Det verkar inte vara så stor marknad för såna kvällskurser som i England. Men jag säger till iaf om jag hittar nåt!
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Jag vill minnas att Fredrik Westin här på forumet gick nån kvällskurs i svetsning. PMa honom och fråga.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1354 besök totalt |