| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
EFTERLYSNING M8x11 akut!!!!
|
2221 besök totalt |
|
Söker m8x10 eller m8x11
där S ska vara 10 eller 11mm Svårt att montera spjällhusen pga att m8 är normalt 13mm "höga" _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||
|
Re:
_________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||
|
Det låter som en terapiövning med plattfilen
Japsar brukar ha 12mm nyckevidd till M8 men det hjälper ju inte mycket. Långa muttrar (Gängade rör med sexkant i änden med utrymme) förekommer väl också när det är trångt? |
||
|
BMW:s M20 insug sitter med småskallade M8:or.
Tror att det finns att köpa på www.pure-pf.com Jag vet dock inte hur höga dom är. Att borra ur och gänga upp M6 muttrar är ingen dum idé, men det blir löjligt lite gods kvar.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Re:
Normal M6 har 10mm nyckelvidd och det var det han var ute efter. Då blir det magert med material men det ska väl duga om det inte är redigt överladdat eller tunga luftburkar som hänger och dinglar. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2221 besök totalt |