Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
4907 besök totalt |
SÅLD!!!!!!SÄLJES:BMW M3 3,2 LIMo -97.
6 VXL och 321 HK!! 23 500 mil.Svart med röd/svart individual inr, taklucka, hissar, osv. klarglasljus med integrerad blinkers och xenon, bakljus är oxå utbytta mot nån modernare variant. Öppet filter, låter fint!! Brukskick, behöver lite omvårdnad, och ev nån ny bussning och lite allmän översyn innan man rullar in och besiktigar. Senaste bes 090706, dock obes nu.Funkar fint i motor och låda! Regnr: PKL 868. Perfekt raceobjekt! Kanske byte bakhjulsdriven race/bananpassad bil lr vardagsbil, kan lägga pengar imellan på banbil om så krävs. Priside: 00 000:-. _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
_________________ ROGER FYHRLUND Kör 770hk porsche audi projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153 |
||||||
Re:
Behöver absolut inte vara bil med vagnsbok! Men jag vill iaf ha seriöst byggda bilar i byte, mao inga mekobjekt. //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
Kolla in min projekt-tråd så får vi se om du tycker det kan vara något att ha =) om jag säljer/byter så kommer den vara "turn key" och står på isdäck klar för lek ![]() OBS ingen utställningsbil ![]() _________________ Markus Jonsson |
||||||
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
Verkar tyvärr inte vara nåt för mig, är ju ute efter nåt hyffsat driftsäkert! Så jag står över. ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
Hade faktiskt ingen aning om att han hade en annan spekulant på bilen ![]() Hur som helst...nu får vem som helst köpa bilen! Har tyvärr insett att jag är lite för lat/bekväm för att bygga bil, MKT roligare att köra ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
_________________ ROGER FYHRLUND Kör 770hk porsche audi projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153 |
||||||
Re:
Tackar för hjälpen med bilderna Roger! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Det där är väl inte ens M3 stolar? utan vanliga sportstolar fast med en märklig färgkombination.. eller?
|
||||||
Re:
Jajamen! Då är det ju bara handla Babek! om det nu var stolarna det hängde på! ![]() Tackar Coyote! ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Re:
Det är bara coupen som har de s.k. "Vader seats" (kul beteckning på de stolarna f.ö. ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re: SÅLD!!!!!!SÄLJES:BMW M3 3,2 LIMo -97.
[quote="EBBOT"]6 VXL och 321 HK!! 23 500 mil.Svart med röd/svart individual inr, taklucka, hissar, osv. klarglasljus med integrerad blinkers och xenon, bakljus är oxå utbytta mot nån modernare variant. Öppet filter, låter fint!! Brukskick, behöver lite omvårdnad, och ev nån ny bussning och lite allmän översyn innan man rullar in och besiktigar. Senaste bes 090706, dock obes nu.Funkar fint i motor och låda! Regnr: PKL 868. Perfekt raceobjekt! Kanske byte bakhjulsdriven race/bananpassad bil lr vardagsbil, kan lägga pengar imellan på banbil om så krävs. Priside: 00 000:-. Bilen är såld till rätt ändamål! ![]() ![]() ![]() _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
4907 besök totalt |