Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4670 besök totalt |
Jag gratulerar ägaren som jag tror mig veta vem det är.
Mycket snyggare än vad jag trodde när jag hörde att det skulle vara "guld" dekor. Fett avundsjuk... Vad skall du köra då Peter? _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
François Delecour gillar den
![]() http://www.youtube.com/watch?v=GODep http://www.youtube.com/watch?v=xZLco |
||||
Re:
Vilken sköning, skapliga skills också ![]() |
||||
Re:
Det som inte växer och utvecklas dör ![]() Kom igen nu, du är ju inte riktigt Beifahrertypen direkt. Du får väl ta med dig en extra stor kasse på torsdag mellan 17-19 ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
Kan ju alltid ta gamla Rut på några varv
![]() Det får bli ett bilfritt år för min del. Har just nu ingen stor längtan efter egen bil. Men det kommer nog ![]() Ska bli riktigt roligt att åka med FB i hans nya RS i alla fall. Vi börjar där. Som sagt, en riktigt bra start på Ringenåret 2010. |
||||
Ahhh...
...var i den där lokalen i Lördags och jag tyckte att vingen på bilen som stod under täcke var lite större än alla andras. Det här föklarar saken. Sjukt läcker! Hoppas ägaren får en skojjig säsong! //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||
Stort grattis!!
![]() ![]() Måste säga att vit/guld ser, i varje fall på dessa bilder, mycket bättre ut än vad jag tidigare trott. Har varit lite inblandad i fyra inköp av Mk2:or (3 vit/röd o 1 vit/guld), men har själv hela tiden avfärdat vit/guld som alldeles för mycket bling-bling. På dessa bilder ser det inte alls ut så. Tvärtom så ser det väldigt rätt ut.. Som sagt, stort grattis!! ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re:
Ser ju mera ut som vit/champagne än vit/guld. Och tur är väl det för det ser riktigt klädsamt ut, det som jag skulle kalla guld hade nog inte varit allt för vackert. ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4670 besök totalt |