| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes 15" Drag DR-20 "low offset" SÅLDA
|
640 besök totalt |
|
Hej!
Då var det dags för mig att sälja mina Drag-fälgar då jag inte behöver 2 uppsättningar 15". Ovanliga och tuffa fälgar i mycket gott skick. Jag har inte sett någon annan i Sverige med dessa än. Lite allmänt är att jag köpte dessa fälgarna och däcken i mars 2009. Under sommaren rullade de ca 400 mil innan det var dags att ställa in bilen. Mått Höjdxbredd: 15x7" offset: 10 Bultmönster: 4*100 Nav: 73.1mm (Men jag har navringar som får dem till 57.1mm eller 60.1mm) Däck Nankang NS-2 165/50R15 Fälgarna är i mycket fint skick. Inte kantstötta. Visst finns det några ynka små stenskott i banorna, men det är "inget man ser" om man inte böjer sig ner och kollar noggrant.
2 av däcken är lite "taggade" på insidan. Inte mycket men man känner det med handen. Syns inte jätteväl men har försökt få det på kort här.
Vid köp ingår även 12 st insektsskruvar. Det är nästan ett måste på dessa fälgar då det är så trångt att komma åt med en vanlig skruv. Plus att man får 12 "låsskruvar"
Så här sitter de på en Golf mk2
För detta vill jag ha 6500:- och fälgarna finns i Mellerud http://kartor.eniro.se/m/priYC Du når mig via mail: josef_dagg@hotmail.com eller telefon: 0730-293834 Är det nåt ni undrar är det bara att skriva i tråden! MVH Josef |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
640 besök totalt |