| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: alufälgar 15" till Renault Clio sport 4/100
|
747 besök totalt |
|
Letar efter 15" fälgar till en Renault Clio med bultcirkel 4/100. Kan ej ET på rak arm. Helst skulle jag köpa originalfälgar till fas 1 clion från 2000-2001 vilka är 7tum breda och 15" dia. Andra alufälgar går också bra, dock 7/15" för att hålla nere R-däcks kostnad. Sitter det R-däck kan jag betala vad dessa är värda. Gatdäck kommer jag inte betala extra för. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
|
Skulle kunna tänka mig att sälja mina OZ Chrono 7*15 ET42 då ET 42 är lite mycket för min bil. Har Toyo R888 205/50 fram och 195/50 bak. Bakdäcken är fräscha men framdäcken är slut.
Problemet är att jag isf måste köpa andra fälgar att ha R-Däcken på men jag kan tänka mig att kränga av däcken också... om du hittar några 7*15 ET35-37 fälgar av vettigt fabrikat och kvalité så skulle vi kunna skifta runt lite... Är trött på att köra med spacers! Slutsatsen är att jag har det du vill ha och de är till salu för rätt pengar men min plan var att köpa andra fälgar först och sen sälja de jag har. _________________ Renault 5 GTE -88 |
|
Köp dessa annars
http://www.blocket.se/stockholm/15__ Vore kul att prova sådana fälgar på min men jag misstänker att frigången mot mina bromsok inte är tillräcklig utan spacers... Måste köra med 7mm spacer till mina ET42 OZ Chrono nämligen
_________________ Renault 5 GTE -88 |
![]() |
SÄLJES
|
747 besök totalt |