Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD Komplett M5 motor (S38B36)
710 besök totalt
Keepan
Stockholm
Här sen Apr 2009

Trådstartare

Nu kommer slutligen min S38a ut på annons. Skulle haft den i mitt E30 bygge men blev ändrade planer för att kunna besikta.

Har aldrig startat den men har ett köpekontrakt från ägaren som plockade den ur sin krockade M5a där han intygar att den ska vara fungerande.

Fick med växellådan när jag köpte den men säljaren sa att den hade missljud så den blev såld och inhandlade en 535 E28a låda som passar bolt-on.

Annars är den komplett med allt som behövs, lmm, grenrör, boxar, kabelhärvan osv. En del av delarna fattas på bilderna här men dem ligger i garaget! Skulle behöva tvättas helt klart och lite omlackering om den ska bli någon looker

Begär 21000:- för motorn med allt utom växellåda. 535 lådan kan följa med för 1000:- till och har också PPF's motorfästen för montage i E30, dessa kan också följa med för 1000:- till.

Bud funkar också! Kan tänka mig ett byte mot en Audi femma eller annan trevlig turbo motor.

Bor i Stockholm, nås på PM eller 0734042137 (endast kvälls o helgtid). Kan hjälpa med frakt mot betalning!

Mvh,

EDIT: SÅLD!

710 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande