| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: TURBO KKK K03S
|
663 besök totalt |
|
S: TURBO KKK K03S
Tänkte avyttra min turbo som jag har liggandes. Suttit på en Audi TT 1.8T, 180 hk. Skicket är bra, körde bara 120 mil eller så med den, men det var inte turbon som gjorde att jag inte körde mer med den. Minns inte helt och hållet hur långt den gått innan jag köpte den, men tror att det bara var 2-3000 mil. Ett problem för eventuell köpare, är att kompressorhuset är modifierat och inte passar rakt tillbaka på en 1.8T. 2" in, 4" ut på avgashus. Originalturbo. Pris: 1000 kr. Skickas: Ja, om det behövs. Finns i Stockholm. o736854881 /Ludde Bilder kommer. _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
![]() |
SÄLJES
S: TURBO KKK K03S
|
663 besök totalt |
