Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18064 totalt) |
Har du Rejsamärken liggandes?
Den galet långa först beställa-märken-tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php och info för nytillkomna: Variant ett: Vitt "r" och vit cirkel på blå botten. Runt klistermärke inte fyrkantigt. Valfri storlek. Den blåa färgen ska vara rätt sorts blå, inga fria val på färg alltså. ![]() Variant två: Genomskinlig med "r" plus cirkel i en helt valfri färg (det som är svart i exemplet nedan kan vara annan färg alltså). Lämpligt som utskuret märke. Valfri storlek. ![]() Såhär kan det se ut, här är variant ett, dvs vit och blå: ![]() och här variant två, enfärgad genomskinlig/genomskuren, i bara vitt: ![]() och här variant två, enfärgad genomskinlig/genomskuren, i bara rött: ![]() _________________ ![]() |
||||||
Skulle man inte kunna lägga upp dekalen i rätt format på dekaltrim.se? Kanske finns baksidor med det men logistiskt sett hade det varit smidigt. Dom har ju en avdelning som nästan passar oss som heter "klubbars egna"
Sen har jag en yta jag vill nyttja och det är där skattemärket satt, går någon form av fyrkantigt märke bort helt och hållet? Jag behöver oavsett vilket något mindre märke, någon i söder som har att dela med sig av? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Absolut! ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Får man sätta nåt där? Man kan gärna göra ett litet (men runt då) om man bara följer designreglerna med färg o form. _________________ ![]() |
||||||
Re:
NEJ!!!! ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Sorry om jag sträcker ut tråden lite i onödan
Som Lennart säger så får man inte sätta nåt där skattemärket satt men jag är en riktig anarkist och gör det ändå ![]() En sak jag saknar är ett märke att sätta på insidan av rutan, alltså med klisterytan på framsidan av loggan, det kommer att hålla mkt längre och se fräschare ut i färgerna. Dessutom ser det trevligare ut rent montagemässigt. Så den som pallar ta fatt i dekaltrim kanske kunde ombesörja även denna variant? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Gissar Arto har märken kvar?
_________________ ![]() |
||||||
Vet inte om Pär har några kvar:
_________________ ![]() |
||||||
Re:
Tror jag har skänkt bort de flesta till tiggande behövande. ![]() Kanske jag har något enstaka stort (lite osäker) och några enstaka av de små som Steffe fixade. Arto borde ha ett litet lager... ![]() Det får aldrig bli brist på en sådan fundamental och livsviktig artikel som rejsamärket. ![]() om någon (Arto?) tar tag i att beställa nya tar jag gärna en bunt. Intresset för dem har varit stort. ![]() |
||||||
Re:
Jag kan också tänka mig ha på lager. Kan vara bra att hämta ut dem i butiken. ![]() _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 Honda Accord 2,4 -10 |
||||||
Ville bara säga att jag pratat med www.dekaltrim.nu och han skulle lägga upp detta inom några dagar, ev, behövde loggan moddas lite då ett par linjer var extremt tunna men det är väl bara att se hur det blir och säga bu eller bä, en variant med klistret på framsidan skulle fixas oxå, dock varnade han för att den varianten blev ganska dyr jämförelsevis.
![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Ska dem ha dessa i deras shop? Hade ju inte varit så roligt om stadens Volvoraggare klistrar på och kör idiot på vägar med Ärret ![]() |
||||||
Re:
Shop i detta fall = webshop ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Yes ![]() Det borde det väl finnas kvar lite hos er andra som köpte 50-pack, eller? Det kan väl inte vara slut redan ![]() Klurade lite på det där med upplägg på dekaltrim. Det har ju onekligen sina fördelar med att det går att ha några olika varianter på samma ställe. Då kan folk beställa lite olika efter önskemål samtidigt, även skurna. Styckepriset lär bli en del dyrare. Jag har annars ingenting mot att köpa en bunt igen om önskemål finnes. EDIT: Fick syn på en bunt till idag ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||||
Nu har jag inventerat mitt lager.
![]() Har 5st stora (80mm dia) kvar och 20st små (40mm dia). |
||||||
Ni som skriver att ni har kvar; vilken variant är det?
Inget blått får ens komma i närheten av min bil, så jag är intresserad om någon har någon variant i svart/transp. eller svart/vit. ![]() _________________ Andreas Engström Honda Civic -12 Du borde cykla mer! |
||||||
Re:
Rejsamärken finns IMHo bara en i en färg. Blå. ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (18064 totalt) |