| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racing Dynamics frontspoiler till BMW E36
|
2022 besök totalt |
|
Hej allihopa! Min bil blev lite för låg och den nya fronten var lite för djup. Så det kommer inte att passa utan att jag skulle få bygga ny spoiler varje vecka.. Så jag får göra mig av med den
De när nylackad i en fin röd färg, vet ej vilken färgkod den har. Dimljusen är sprilans nya. om ni nån gång för massa år sedan sett racing dynamics V12-bestyckade BMW compact. Då har ni sett frontspoilern med
Vill ni ha mer bilder så hojta till! Pris 2000kr Mvh Peter Lundman speedlimit200@hotmail.com 0702-529603 eller PM _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Re:
Då var den tillräckligt låg för att kunna hänga sig på trottoarkanter.. vid normalt sänkt bil så är det toklugnt. Kollade med en kompis bil och det visade sig att den bygger ca 2cm till jämfört med en M-front. Kan mäta totalhöjden om du vill, från övre kanten på kofångare till lägsta punkten. Jag hade aldrig fronten monterad, den är aldrig monterad efter lack
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Just nu åker jag std-höjd och orginalfront (j-la jeep till bil) så jag har lite svårt att relatera
Men mitt tilltänkta chassi skulle visst inte sänka så mycket. Återkommer när räkningarna är betalda.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Dags att uppa den här annonsen, fast nu är det mig ni får vända er till.
Mvh Jonathan 0736-418311 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2022 besök totalt |