| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Smart Roadster Coupé -03 (Miljöbil)
|
3071 besök totalt |
|
SÅLD: Smart Roadster Coupé -03 (Miljöbil)
Känns som det är dags att byta bil, så jag säljer min Smart. Måste vara en av de roligaste miljöbilarna som finns. Bilen är importerad från tyskland sommaren -08 och klassas som miljöbil i Göteborg.
- "stora" motorn på 0,7l och 82hk. Original (dvs. inte trimmad)! - elektriskt softtop - laddtrycksmätare och varvräknare - original CD stereo - automat, men manuell växling möjligt med padlar bakom ratten eller växelspaken - sommarhjul på aluminiumfälg (Smart Trackline) - vinterhjul på aluminium fälgar (Smart Spinline) - motorvärmare - avtagbar dragkrok - färddator - farthållere - ABS och ESP - besiktigad och skattad till januari 2012 - 13900 mil - förbrukning mellan 0,4 och 0,6l/mil - skatt 740:- /år xx 000:- Dessutom finns det en hardtop och cykelhållare, som jag kan skicka med för 4000:- extra. Eventuellt byte mot billigare (bakhjulsdriven) bil + pengar imellan. Klart billigaste coupe på blocket. ___________________ OIaf EickeI (o73o 392o36) _________________
|
||
|
Jag glömde visst:
- färddator - farthållere - ABS och ESP Det finns inte mycket mer tillval, än den här bilen har. Dessutom en liten prisjustering. _________________
|
||
|
Re:
Förra ägaren hade dragkroken bara för montera cykelhållaren. Så dragkroken är inte reggad. Jag har sett Smart med Microhusvagn. Jag skulle gissa att man kan drar ~400kg, men jag har alldrig provat. Jag skall kolla vad det är för märke och om jag kan fixa fram papper till dragkroken. _________________
|
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD: Smart Roadster Coupé -03 (Miljöbil)
|
3071 besök totalt |

