Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 2st oanvända Sparco EVO stolar
1296 besök totalt
JimmyG
Eskilstuna
Här sen Dec 2004
Inlägg: 62


Trådstartare
SÄLJES: 2st oanvända Sparco EVO stolar

Som rubriken säger så gäller det två aldrig tidigare monterade och helt oanvända Sparco Evo stolar med längsgående fästen.
Stolarna är endast iställda i bilen en gång för att se hur det skulle se ut.

Köpte dom för ett gäng år sedan till mitt Capricab/ban/busbilsprojekt som dragit ut en aning på tiden och har sedan dess stått inplastade i ett källarförråd.
Finner inget behov av stolar riktigt än så kränger iväg dessa och skaffar nya när projektet kommit så långt att det behövs.

Säljes ENDAST tillsammans och hade'la tänkt mig nånstans kring 5-6000:- för dom tu.

Bara hojta till här eller på jimmy.garling[a]konecranes.com om dom är intressanta.

Finns i Eskilstunatrakten men kan möta upp i hela mälardalen om intresse finnes. Skickas inte!




_________________

Jimmy Gärling - Tävlingsledare/RaceControl
"Kör ni så viftar jag med flaggorna"
Citera
PontusGT
Nyköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 29



Mail påväg.

_________________
//Pontus Wagenius
Impreza Type R - Projekt Svartahålet
Citera
JimmyG
Eskilstuna
Här sen Dec 2004
Inlägg: 62


Trådstartare
Sålda.

_________________

Jimmy Gärling - Tävlingsledare/RaceControl
"Kör ni så viftar jag med flaggorna"
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 2st oanvända Sparco EVO stolar
1296 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande