Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: MAZDA 3 MPS 265HK 2008
1001 besök totalt
Williamson
Jönköping
Här sen Mar 2009
Inlägg: 44


Trådstartare
SÄLJES: MAZDA 3 MPS 265HK 2008

Mycket rolig bil som jämställds med de andra i GTI klassen.
http://www.teknikensvarld.se/provkorningar/mazda/3_mps/index.xml

Bilen är i ett mycket välvårdat skick då den alltid har stått i varmgarage och
är endast handtvättad!
Lackbehandlad och polerad en gång per år.
Inga dörruppslag!
Ej bankörd!
Jag är den enda ägaren!

Vagnskade- samt nybilsgaranti till 2011-04-17!
I trafik första gången 2008-04-17
Skattad och nyservad.
info om bilen:

- 3200 mil
- Svensksåld
- Sommardäck 18" på orginalfälgar
- Komplett ifylld digitalservicebok
(3000 mil är gjord)
- Svartmetallic Black Mica
- Integrerad ACC (klimatanläggning)
- Antisladd & antispinn
- Sportstolar med halvskinn
- Multifunktionsratt
- Xenonljus
- BOSE- soundsystem med CD-växlare.
- Farthållare
-Färddator
- Elhissar (fram & bak)
- Gummimattor
- Stolvärme fram
- yttertemperaturmätare
UTÖVER ORGINAL
- Simons rostfria sportavgassystem!
- Proffstonade rutor runtom gjord hos Servtech!

Pris 155.000






_________________
Christoffer Williamson
Citera
Williamson
Jönköping
Här sen Mar 2009
Inlägg: 44


Trådstartare
Den är i toppskick!!!

Fortfarande till salu!

thumbs up

_________________
Christoffer Williamson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: MAZDA 3 MPS 265HK 2008
1001 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande