| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Passat Var Highline BSR Coilovers EBC-bromsar....
|
1550 besök totalt |
|
Hej! Det är dax att göra sig av med min Passat till förmån för mitt Speedster projekt. Info finnes här: http://www.garaget.org/?car=152987 Allmän info: - Reg nr. SPP818 - Motor 1,9tdi + BSR - V-låda 6vxl manuell - Besiktningstermin: 2010-08-01 - 2010-12-31 - Senast godkända besiktning: 2009-11-20 - Vägmätarställning: 21300 - Bränsleförbrukning, blandad körning: 5,9 L/100KM - Bränsleförbrukning, landsvägskörning: 4,9 L/100KM - Bränsleförbrukning, stadskörning: 7,6 L/100KM Gjort senaste månaden: - Bytt kamrem, vattenpump... - Bytt remmar till generator/AC/servo - oljeservice - Nya EBC Raceskivor och greenstuffbelägg fram och bak (6900Kr) - Ny Rekondad - Ny drivknut Gjort senaste åren: - Trimmad med BSR PPC 170hk/405nm går att skifta till orginal själv. (7900kr) - Simons rostfritt sportavgassystem (3600kr) - Sportluftfilter - D2 Coilovers justerbara i höjd och hårdhet. (7900kr) - Nya Devileyes strålkastare med svarta insatser och diodljus. (3500kr) - Nya takrails - Lackat om tak och motorhuv. - Nya styrleder - Monterat bästa larmet på marknaden CarGard T70C som går att bygga ut ytterligare med tex GSM och GPS Stereo: - Alpine huvudenhet med tidskompensering, delningsfilter, EQ och massa annat... - Alpine 10" bas i kompakt låda - Alpine 5 kanals slutsteg stabilt ner till 1ohm - 1,2Farad Kondensator - Focal frontar Detta sammanlagt ger ett grymt fint ljud som kostade drygt 15000kr, säljer gärna med detta då det är så bra monterat att det enda synliga är baslådan. Utrustning: - Dragkrok - Klimatanläggning - Kylt handsfack - Farthållare - Elhissart fram och bak - Tonade rutor orginal - Skinn/Alcantara inredning med träpaneler samt kromlister som på W8:an - Servo - Manuell 6vxl - Sportratt - Armstöd med förvaringsfack fram och bak - 8 Airbags - Solskydd med belysta sminkspeglar - Lackade Lister med krom - Kromade takrails - Topline kulör på lacken - 18-tums alufälgar - .... 0735-133033 Kom gärna med seriösa bud vid intresse. Mvh/ Mattias
|
||
|
|
||
|
|
||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Re:
85000 prutat å klart vid snabb affär, annars kommer jag nog behålla den för det är mycket bil för de pengarna å jag har lite separationsångest
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1550 besök totalt |